Pedagogies de llibertat i condició humana: el somni del professor sobre l’educació alliberadora
Paulo Freire, Ira Shor
págs. 5-16
Llibertat i dimensió simbòlica en les pràctiques educatives. Traces des d’una experiència docent
Anna Gómez Mundó
págs. 17-27
Pedagogia ètica per una educació humanitzadora
Isabel Carrillo i Flores
págs. 29-42
L’educació, ens canvia la vida? Fem memòria...
Francesc J Hernàndez
págs. 43-52
La transformació de centres d’educació de persones adultes en comunitats d’aprenentatge. Una experiència en la Comunitat Autònoma del País Basc
Belén García, Miguel Loza Aguirre
págs. 53-62
L’ésser humà com a narració històrica: aprenent des de l’acció
José Ignacio Rivas Flores
págs. 63-70
Club de lectura i ciutadania en educació de persones adultes. L’experiència de l’Escola “Vicent Ventura” de València
Rosario Hermoso Villalba, Maximiliano Alcañiz García
págs. 71-81
Històries de vida: educació i aprenentatge. Algunes reflexions al voltant de les activitats realitzades al procés d’acció-formació-investigació
Yolanda Corella Llopis, Milagros Grau Alepuz, Marta Malet Carol
págs. 83-91
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: