pág. 1
págs. 1-2
Reflections on service-learning in european higher education
Alvaro Ribeiro, Pilar Aramburuzabala Higuera, Berta Paz Lourido
págs. 3-12
A model of service-learning implementation: case of Ukrainian Catholic University
págs. 11-124
págs. 13-23
págs. 24-34
Institutionalizing service-learning as a social work pedagogy: experiences, challenges and contributions to acquisition of competencies
págs. 35-44
Quality criteria and evaluation: a measuring instrument for the German language area
Ulrike Brok, C. Leitzmann, Marcela Schlebler Krausen, L. Müller, J. Sonnberger, J. Derkau, T. Sporer
págs. 45-58
págs. 59-70
Extent of implementation of service-learning in five Jesuit Universities in the Philippines
J.Q. Dalagan, A. Garciano, A. Urduja, G. Adarlo, M. Obedencio, L. Abitad, L. Arcena, A. Sagaral, D. Abo abo, M.G. Besenio, R. Ramos, F. Nubla, D.J. Rabajante, R. Austero, M. Emmanuel
págs. 71-79
Un compromiso para la transformación social: el plan UC para consolidar a A+S en América Latina
págs. 80-90
págs. 91-103
págs. 104-114
págs. 125-135
págs. 136-148
Almudena Eizaguirre, Ariane Díaz Iso, Marian Aláez, María García-Feijoo, Marta Cecilia Roldán Henao, Luísa Mota Ribeiro, P. Booth, D. Simeone, Igor Salterain Alberdi
págs. 149-162
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados