págs. 12-13
págs. 14-16
págs. 17-20
págs. 22-25
págs. 26-29
O reto didáctico do conflito: pensar e traballar a memoria histórica como educadoras e educadores
págs. 30-33
"Tralos pasos do mestre": unha proposta didáctica para o tratamento da represión da memoria
págs. 34-36
págs. 38-41
págs. 42-44
Entrevista a Lourenzo Fernández Prieto: "Temos que seguir facéndonos preguntas, porque son necesarias para buscar as respostas"
Pilar Sampedro Martínez (entrev.), Lourenzo Fernández Prieto (entrevistado)
págs. 46-48
págs. 52-57
"Os nazis non eran monstros": metodoloxía de ensino do Holocausto
págs. 58-60
págs. 61-63
Sabela Díaz Regueiro e a pedagoxía Freinet na escola de Pantín (Valdoviño): tres décadas de educación con conciencia (1985-2005)
págs. 64-67
A OSMOPE do Porto: unha escola "curricularmente intelixente"
págs. 68-70
Lusopatía: novos desafios para os blogues na didáctica das linguas
págs. 71-73
O documental como recurso para o estudo da memoria histórica: Memorial de Camposancos (2016) e Flores tristes (2008)
págs. 74-77
págs. 78-79
págs. 80-83
págs. 84-85
págs. 86-88
"Da Carapuchiña ao Señor Lamote": o valor dos clásicos
Es reseña de:
Da Carapuchiña ao señor Lamote: clásicos da literatura para a infancia e a mocidade en lingua galega
Edicións Xerais de Galicia, 2019. ISBN 9788491215769
págs. 98-99
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados