«A escola que virá»... Coa «pedagoxía de antes»?: Intervención de Philippe Meirieu en Le café pedagogique (17/04/2020)
págs. 10-14
O mundo da escola distanciada en tempos da COVID-19: Escenarios de deficiencias, mais tamén de capacidades colectivas a explorar e a facer avanzar
Nova Escola Galega
págs. 15-19
A discriminación da mocidade en situación de vulnerabilidade en tempos de teledocencia: Unha proba definitiva da urxencia da educación social escolar
págs. 20-23
Retrato da teledocencia forzada: elevada desconexión, posta en valor da educación presencial e suspenso xeral á Consellaría
págs. 24-27
AULAS GALEGAS: Profesorado solidario en tempos de pandemia
Aulas Galegas
págs. 28-31
“Vedrea”: laboratorio social en tempos de confinamento
págs. 32-35
#NÓSXOGAMOSNACASA: recursos lúdico-educativos para un confinamento en familia
págs. 36-39
Bibliotecas escolares abertas: tamén cando os tempos son virados
págs. 40-42
págs. 43-45
págs. 46-48
Políticas educativas em tempos de COVID em Portugal: que relação com a igualdade, equidade e inclusão em educação?
págs. 49-52
O COVID-19 e a educación escolar: Unha reflexión desde os estudos de Historia da Educación
págs. 53-54
Materiais producidos en Galicia en tempos de confinamento
Nova Escola Galega
págs. 55-61
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados