págs. 4-4
págs. 5-5
Os programas educativos europeos: Sócrates e Leonardo Da Vinci
págs. 6-12
Organiza-los intercambios educativos de Europa
Asociación Europea de Ensinantes
págs. 13-19
págs. 20-24
págs. 25-28
Programa Leonardo Da Vinci: A experiencia do I.E.S. Luís Seoane
María Emma Ramos Devesa, Jorge Fernández Seoane, José Luis Veiga Laje
págs. 29-33
págs. 34-36
A avaliación a exame: Unha experiencia de investigación-acción.
Juan Curráis Porrúa, Manuel Huerta, Manuel Martínez Pérez, Manuel Quevedo Rodríguez
págs. 38-42
Astronomía e interdisciplinariedade
Xosé Enrique Pujales Martínez, Joaquín Rodiles Lamas, Mª Dolores Rodilla Sánchez, Juan M. Fernández Fernández, Paulino Gasalla Aller
págs. 43-46
págs. 47-50
págs. 51-53
A didáctica da xeografía e historia e o Proxecto Xea-Clío
Xosé Manuel Souto González, Puri Pérez Leirós, Mª Concepción Fernández Méndez, Fernando de Vega Arribas
págs. 54-56
O estudio da fala infantil: A cohesión narrativa
págs. 57-63
Os centros de recursos: itinerarios e funcionamento
págs. 64-66
O lecer e a lingua oral: Materiais de lingua galega para a ESO
Florentina Peliquín Pérez, Celestino Pérez Recarei, Mercedes Rodeiro Barros
págs. 68-74
págs. 75-79
Es reseña de:
Jacques Prévert, Henrique Harguindey Banet (trad.)
Edicións Xerais. ISBN 978-84-8302-070-8
págs. 86-86
Es reseña de:
Os pais de Max e Lilí discuten
Dominique de Saint Mars
Galaxia, 1997. ISBN 84-8288-113-2
págs. 86-86
O meu reino por unha cunca de caldo
Es reseña de:
Vigo : SM, 1997. ISBN 84-348-5590-9
págs. 87-87
págs. 87-87
págs. 88-88
Alfabetización ehabilidades básicas: a situación en Galicia
Es reseña de:
Alfabetización funcional en Galicia: (e datos comparativos con España) : habilidades básicas da poboación
José Ramón Flecha García, Agustín Requejo Osorio, Pablo Ángel Meira Cartea
Junta de Galicia = Xunta de Galicia, 1997. ISBN 84-453-1414-9
págs. 90-90
Es reseña de:
Técnicas Freinet da escola moderna
Vigo : Edicións Xerais de Galicia, 1997. ISBN 84-8302-157-9
págs. 91-91
págs. 96-96
págs. 97-100
págs. 101-101
págs. 102-103
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados