Pedagogia de la memòria, una resposta als autoritarismes de gènere
Isabel Carrillo i Flores
págs. 5-13
Un recorregut d'investigació-acció des de la pedagogia de Paulo Freire en l'aprenentatge de l'italià com a L2 en adults
Alessio Surian, Consuelo Surian
págs. 14-23
Protegir-nos per canviar el sistema, l'experiència de les defensores de drets humans a Mesoamèrica
Marusia López
págs. 24-27
Radicalització, famílies extremistes i altres metàfores: relat d'un viatge enlloc
Alberto Izquierdo Montero, María Teresa Aguado Odina
págs. 29-35
La pedagogia de l'oprimit, fonament freireà de l'educació popular
Marco Raúl Mejía
págs. 37-83
La Participació Ciutadana en els contextos d'exclusió: el cas del barri de la Coma
Rosario Faet Gallur
págs. 85-89
Removent runes: encarnant els silencis d'un passat violent
Julia Estela Monárrez Fragós
págs. 90-96
Educació per a la Salut (EPS) amb Persones que Exerceixen la Prostitució (PEP). Una experiència a Mallorca
Ana Mascaró Garcia
págs. 97-99
Estratègia Anti-rumors
Ramón Sanahuja
págs. 100-105
Sobrietat i riquesa educativa en una època de transició. Educació informal en els moviments de les economies diverses
Antonia de Vita
págs. 107-119
És l'educació, estúpids!
Salomó Marquès Sureda, Sebas Parra
págs. 123-131
La "polis" segrestada. Propostes per a una Ciutat educadora
Consol Aguilar
págs. 133-136
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: