Estudi amb la tecnologia de l'eye tracking de l'atenció visual dispensada a la publicitat gràfica no comercial: "Vine a donar sang"
Cristina Sánchez Sánchez, Carles Roca Cuberes, José Fernández Cavia
págs. 9-32
La política estatal de recompenses als investigadors en comunicació: una anàlisi crítica
págs. 33-51
Competències i perfils professionals publicitaris actualitzats: revisió de la literatura i entrevistes a professionals del sector
Cristina Sánchez Sánchez, Carles Roca Cuberes, José Fernández Cavia
págs. 53-75
Teens just wanna have fun? Adolescents' construction of desirability on SNS in Spain
Cilia Willem, Iolanda Tortajada Giménez, Mònica Figueras Maz
págs. 77-92
La premsa a la demarcació de Lleida (1898-1939): dinamisme temporal, models de periodicitat i implantació territorial
págs. 93-117
págs. 119-139
págs. 141-147
págs. 149-153
págs. 155-159
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados