Que é un videoxogo?: Achegamento ao maior fenómeno social, cultural e económico dos últimos tempos
págs. 12-13
págs. 14-16
Utilización didáctica dos videoxogos na escola e na familia: posibilidades e recomendacións
págs. 17-20
Aprendizaxe baseada en xogos dixitais: interacción, desafios e logro de obxectivos
págs. 22-25
Xogando aos oficios na educación primaria: un proxecto con Minecraft
págs. 26-28
págs. 30-31
Unha proposta de gamificación: "A Viaxe de Alicia con e-adventure"
págs. 32-34
págs. 36-38
págs. 39-40
págs. 41-42
e-Motional Training e Second Chance: Ferramentas en liña para a mellora da cognición social
Francisco Díaz Llenderrozas, Yolanda Maroño Souto, Alejandro A. García Caballero
págs. 44-46
págs. 48-50
Interrogando sobre videoxogos a Begoña Gros Salvat
Silvia López Gómez (entrev.), Begoña Gros Salvat (entrevistado)
págs. 51-53
págs. 54-55
págs. 56-59
O "golpe" en Brasil e os cambios na Política Educativa: Entrevista con Elisete Tomazetti
Miguel Vázquez Freire (entrev.), Elisete Medianeira Tomazetti (entrevistado)
págs. 60-63
Formación, inserción laboral e contexto rural en Galicia: Determinantes dos cambios entre o primeiro franquismo aos tempos actuais
págs. 64-68
Ensino de história na escola indígena Kadiwéu (1997-2004): Uma radical experiência de alteridade
págs. 70-71
págs. 72-75
Deputación de Lugo (coord.)
págs. 76-77
págs. 86-86
págs. 88-91
págs. 94-98
págs. 99-99
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados