págs. 4-4
págs. 6-6
págs. 7-7
págs. 9-12
págs. 13-15
págs. 16-19
Sóc i sento de tots colors: La necessitat de comunicar-nos entre nosaltres provoca que, a l'escola, els docents fem un plantejament per tal que la didàctica sigui més motivadora i dinàmica.(...)
págs. 20-23
Bocins d'ecologia emocional a l'aula: Aquesta proposta és una aplicació de l'ecologia emocional en un grup d'infants d'educació infantil.
págs. 24-27
Jugar a pensar: Per tal d'ensenyar els xiquets i les xiquetes a reflexionar i a pensar creativament, la nostra proposta és posar en pràctica el primer programa del Proyecto Noria, el qual es basa en el desenvolupament d'habilitats (...)
págs. 28-30
La interacció i el diàleg per a una educació infantil de qualitat: Existeixen evidències sòlides que les interaccions socials són la base del desenvolupament humà. (...)
págs. 31-34
Carta per a tu, i per al claustre: A la teva classe, has tingut alguna vegada un nen o una nena que pateixi una malaltia que hagi requerit una llarga hospitalització? (...)
págs. 35-37
Viure entre dues cases o en dues cases?: La María i el Joan estan vivint una situació realment dolorosa. Malgrat els intents que han realitzat per salvar la seva relació de parella, tenen clar que viure junts els és difícil des de fa temps i han pres la determinació de separar-se. (...)
págs. 40-41
Pobres vora el mar: En aquesta secció presentem fragments breus de diàlegs d'aula aparentment simples, però tots ells espontanis i reals
págs. 42-42
Formem part del mateix equip. Respostes saludables.: Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
págs. 43-43
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados