La lingüistica de corpus a l´aula
Liliana Tolchinsky Landsmann, Montserrat Fons Esteve
págs. 7-8
L´ús de corpus lingüístics com a eina pedagògica
Liliana Tolchinsky Landsmann
págs. 9-17
La complexitat sintàctica en els textos escolars. Descobertes a partir d´un corpus
Anna Llauradó
págs. 18-26
Un text, un bon text, un text millor: els adjectius i la qualitat dels textos
Laia Cutillas i Alberich
págs. 27-35
La traducció en el món dels acudits. Un recurs didàctic
Eduard Abelenda
págs. 36-44
Llegim imatges. La gramàtica visual als treballs de recerca de batxillerat
Ana María Pujol
págs. 45-53
Qui té del corpus lingüístic?. Aplicacions per a la didàctica de la llengua
Ramon Miquel Bassa i Martín
págs. 54-62
Un pupitre per al cinema a l´aula
Ramon Breu
págs. 63-71
Hipertextos fragmentats. Una proposta per treballar la competència lectoliterària en la formació inicial de docents
Alba Ambròs i Pallarès
págs. 73-82
Com puntua l´alumnat de secundària
pág. 73
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: