Framing ideology: How Time magazine represents nationalism and identities through visual reporting
págs. 1-20
págs. 21-48
Exploratory study of tablet publication models: visual communications and usability systems
págs. 49-66
The Representation of Women¿s Roles in Television Series in Spain: analysis of the Basque and Catalan Cases
Anna Tous Rovirosa, Koldobika Meso Ayerdi, Núria Simelio i Solà
págs. 67-97
Managing Strategic Communication in Museums: the case of Catalan museums
págs. 98-116
Hispania, la leyenda: the Myth of Viriatus� Struggle Transfigured for Television
págs. 117-129
Las cartas a los editores de la prensa en Colombia: escenario de solidaridad y acción ciudadana
págs. 130-160
Media literacy and new entertainment venues: the case of opera in movie theatres
págs. 160-170
págs. 171-189
Los medios ante las catástrofes y crisis humanitarias: propuestas para una función social del periodismo
págs. 190-213
Es reseña de:
Internet y el futuro de la democracia / coord. por Serge Champeau, Daniel Innerarity
Espasa : Paidós, 2012. Paidós estado y sociedad. ISBN 978-84-493-2740-7
págs. 214-215
Jin DAL YONG. De-convergence of global media industries. Routledge, New York, 2013, 169 pp.
Es reseña de:
De-convergence of global media industries
Dal Yong Jin
New York : Routledge, 2013
págs. 216-217
Inmaculada Sánchez-Labella Martín
Es reseña de:
Directoras de cine español: ayer, hoy y mañana, mostrando talentos / coord. por Trinidad Núñez Domínguez, May Silva Ortega, Mª Teresa Vera Balanza
Universidad de Sevilla, 2012. ISBN 978-84-472-1468-6
págs. 217-218
Anna TOUS. Mites en sèrie. Els temes clau de la televisió. Trípodos, Barcelona, 2013, 190 pp.
Es reseña de:
Mites en sèrie: Els temes clau de la televisió
Trípodos, 2013. ISBN 978-84-936959-6-5
págs. 218-219
Es reseña de:
La innovación tecnológica: creación, difusión y adopción de las TIC
Barcelona : Editorial UOC, 2013. ISBN 978-84-9029-250-1
págs. 220-221
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados