pág. 198
pág. 198
pág. 198
pág. 200
pág. 202
pág. 203
pág. 210
Removing coins from a dice tower: no magic - just Physics
pág. 212
pág. 215
Teaching assistant professional development by and for TAs
Natasha G. Holmes, Mathew �Sandy� Martinuk, Joss Ives, Mya Warren
pág. 218
pág. 220
pág. 222
pág. 224
pág. 226
pág. 228
pág. 229
pág. 231
pág. 232
Using charge distributions to "immerse" your classroom in an electric field
Jon D.H. Gaffney, Evan Richards, Kathleen Foote, Robert Beichner
pág. 234
pág. 238
pág. 240
pág. 242
pág. 245
Kinematics with the assistance of smartphones: measuring data via GPS - visualizing data with Google Earth
pág. 246
pág. 248
pág. 249
pág. 250
pág. 251
Bridging activities: concrete to abstract
pág. 252
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados