Observaciones sobre la competencia discursiva de estudiantes universitarios multilingües: la respuesta a preguntas de examen en inglés/euskera e inglés/castellano
Manuela Álvarez Álvarez, Larry Muies, Jesús M. Uranga Arakistain
págs. 9-23
El inglés como lengua de instrucción en la Universidad: nuevas tecnologías y multimodalidad
págs. 25-38
Euskara sustatzeko eleaniztasuna: ikastolen kasua
págs. 39-66
págs. 67-89
CLIL in Natural Science Subjects: language and task
págs. 91-108
Les sections européennes et de langues orientales: une résponse française au plurilinguisme européen
págs. 109-120
Hiru hizkuntzen arteko elkarreragina: bigarren hizkuntzatik ama hizkuntzara
págs. 121-154
Puntua, bi puntu, hiru puntu... Puntuazioa Gipuzkoako gazteen eskola testuetan
Elixabete Pérez Gaztelu, Esther Zulaika Ijurko, Ion Muñoa Errasti
págs. 155-205
Eleaniztasunaren garapena hizkuntza gutxituen testuinguruan: edukiak eta ingelesa (H3) uztartzen irakasleen hasierako formazioan
María Pilar Sagasta Errasti, Begoña Pedrosa Lobato, Julia Barnes Mason, Ainara Nazabal, Monika Madinabeitia Medrano
págs. 207-220
págs. 221-266
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados