La investigació historicoeducativa des de Catalunya: moments interessants de la història de l'educació contemporània
págs. 7-9
págs. 11-37
págs. 39-50
Noucentrisme i anglofília: Matthew Arnold en l'obra pedagògica de Joan Palau Vera (1905-1919)
págs. 51-72
Cent anys de pedagogia llibertària: el deixant de Francesc Ferrer i Guàrdia
págs. 73-86
Federic Godás i l'educació social: les intuïcions d'un precursor de la normalització
págs. 87-100
El dret dels infants a participar: condicions i condicionants
págs. 97-216
Educació i contracultura: el naixement de les 'Free Schools' als Estats Units (1960-1970)
págs. 101-112
L'art visual en els moviments pedagògics del segle XX: la concreció de l'educació artística en els llibres escolars
págs. 113-130
págs. 133-148
El significat del projecte migratori: les dones parlen de la seva experiència
Ana Ayuste, Alfons Medina i Cambrón, Montserrat Payá Sánchez, Teresa Romañá
págs. 149-168
La relació família-IES: un estudi des de la perspectiva dels pares i de les mares
págs. 169-196
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados