Obradoiro de flores secas: observación, identificación, coñecemento das flores, e a súa utilidade para o home
págs. 29-30
¿Somos todos responsables de la salud del agua que consumimos?: contaminación del agua subterránea (Proyecto APQUA)
págs. 31-32
¿Utilizamos bien el agua?: disoluciones y contaminación (Proyecto APQUA)
págs. 33-34
As alas das bebidas refrescantes: (un exemplo de extracción líquido-líquido)
Manuel R. Bermejo Patiño, María Isabel Fernández García, Beatriz Fernández Fernández, Esther Gómez Fórneas, Ana María González Noya, Marcelino Maneiro Maneiro
págs. 35-36
págs. 37-39
págs. 41-43
Taller sobre enseñanza de la relatividad en bachillerato: unidad didáctica renovada, libro y animaciones informáticas
págs. 45-46
pág. 47
Geometría plana con papel: papiroflexia y polígonos
Teresa Otero Suárez, Esther Martínez Piñeiro, Covadonga Blanco García
págs. 49-50
Física en imaxes: unha actividade cara ao EEES
págs. 55-57
págs. 59-60
págs. 61-63
Contidos curriculares en tecnoloxía: experiencias prácticas en control dixital e robótica
págs. 65-67
págs. 69-72
págs. 73-74
págs. 75-76
págs. 77-79
O tempo e o esforzo investidos polo alumnado universitario no proceso de aprendizaxe
Julia Serra Rodríguez, Pío Manuel González Fernández, Fernando Lusquiños Rodríguez
págs. 81-82
Virtualización como apoio á docencia presencial: unha experiencia innovadora no contorno WebCT de USC-Virtual
Marcelino Maneiro Maneiro, Esther Gómez Fórneas, Ana María González Noya
págs. 83-84
Xerminación de sementes: un caso de investigación acción na formación dos futuros mestres
págs. 85-86
A semana da ciencia nas escolas Proval
Salvador Rodríguez, J. Fernández Rodríguez, J.A. Ansín Agis, A. Lago Rodríguez, José Benito Vázquez Dorrío
págs. 87-90
págs. 91-93
Unha teoría de campos comprensible para o alumno: o teorema de Gauss
pág. 95
págs. 97-99
O programa de doutoramento en historia das ciencias e das técnicas: experiencia e perspectivas de futuro
María Mercedes Álvarez Lires, Manuel R. Bermejo Patiño, Uxío Pérez Rodríguez
págs. 101-102
págs. 103-104
págs. 105-106
Os coñecementos sobre Einstein do noso alumnado: unha relatividade especial
págs. 107-109
Comprensión das noticias científicas: a clonación terapéutica é posible
págs. 111-113
pág. 115
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados