L'entrada a l'escrit
Ana Teberosky Coronado
pág. 5
Reflexions a l'entorn del model d'ensenyament-aprenentatge de la lectura i l'escriptura
Angels Prat Pla
pág. 11
Les activitats de correcció de l'escriptura enteses com a activitats d'aprenentatge
Joan Serra Capallera
pág. 17
Apunts d'una mestra de primer
M. Rosa Gil
pág. 25
Llegir: desvetllar l'enigma
Catalina Sbert Rosselló
pág. 29
Posada en pràctica d'una metodologia de lectura-escriptura
María P. Tajes
pág. 37
Fer servir l'ordinador a cicle inicial de primària en el currículum de llengua
Núria Vilà
pág. 45
Les paraules <<Cola-Cao>> i <<Bollycao>> serveixen per apredre a llegir
Montserrat Fons Esteve
pág. 53
La sociologia dins l'aula
Xavier Bonal i Sarró
pág. 59
Cultura quotidiana, cultura acadèmica
Victòria Camps i Cervera
pág. 67
Una reunió amb mares i pares de parvulari
Dolores de la Asunción Rovira
pág. 73
Confecció de diapositives amb enregistrament de so
Manel Pérez
pág. 75
El suport informàtic per treballar la diversitat
Roser Canals Cabau
pág. 79
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: