Pensament i pràctiques de les dones sobre l'educació femenina: un recorregut a través del temps
págs. 50-69
págs. 70-92
págs. 93-109
Una pedagogia per a temps de crisi: El deixant formatiu de l`hel.lenisme
págs. 110-126
L'ensenyament als pobles del Baix Llobregat a mitjian segle i la seva adequació a la Llei Moyano (1857): lìnforme Barnoya
págs. 127-167
págs. 168-192
Colònies escolars: anàlisi històrica d'una aventura pedagògica
págs. 193-242
Les biblioteques i cases de cultura de 'La Caixa' a les Illes Balears (1929-1999)
Maria Immaculada Pastor i Homs, Maria del Carme Fernández Bennàssar
págs. 244-269
Presència d'un psicòleg exiliat: Werner Wolff a Barcelona (1933-1936)
págs. 270-283
págs. 284-313
págs. 314-334
El sentit de l'humanisme: conferència pronunciada per Ernst Robert Curtius al Seminari de Pedagogia de la Universitata de Barcelona, el 9 d'abril de 1932
págs. 336-347
págs. 348-353
Sophie Scholl i La Rosa Blanca: Resistència i testimoni dels estudiants a L'Alemanya nazi
págs. 354-367
Activar el patrimoni educatiu: de la memòria a la identitat pedagògica
págs. 368-380
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados