págs. 9-14
págs. 15-26
págs. 27-34
Looking Globally, Seeing Locally: Exploring Some Myths of Globalisation in Academia
págs. 35-46
English Language Standards in Academic Articles: Attitudes of Peer Reviewers
págs. 47-62
Reframing Notions of Competence in Scholarly Writing: from Individual to Networked Activity
págs. 63-78
Getting Research Published in English: Towards A Curriculum Design Model For Developing Skills and Enhancing Outcomes
págs. 79-94
págs. 95-106
págs. 107-122
Saints and Birds: la renovación de una escena medieval en la poesía de Seamus Heaney
págs. 123-136
págs. 137-148
¿Anfibios?: el problema de la identidad en la diáspora angloindia
págs. 149-162
Criteria in Literary Translation Quality Assessment: A Proposal Applied to David Rowland¿s Translation (1586) of El Lazarillo de Tormes
págs. 163-182
págs. 183-200
Mário Avelar (res.)
Es reseña de:
T. S. Eliot, Viorica Patea Birk, José Luis Palomares
Cátedra, 2005. ISBN 84-376-2257-3
págs. 201-203
María Aída Díaz Bild (res.)
Es reseña de:
Joseph Conrad, Juan Fernando Galván Reula (ed. lit.), José Santiago Fernández Vázquez (ed. lit.)
Cátedra, 2005. Letras Universales, 298. ISBN 978-84-376-2255-2
págs. 204-205
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados