Darwin lives: introduction to the serie on animal learning and cognition
Santiago Benjumea Rodríguez, Thomas R. Zentall
págs. 129-132
págs. 133-146
Revision of retrieval theory of forgetting: what does make information context-specific?
José Enrique Callejas Aguilera, María J. F. Abad, Juan José Ramos Alvarez, Juan Manuel Rosas Santos
págs. 147-166
págs. 167-188
págs. 189-214
págs. 215-232
págs. 233-248
Diazepam attenuates Successive Positive Contrast in One-Way Avoidance Learning
Antonio Cándido Ortiz, Antonio Maldonado López, Carmen Torres Bares, Alberto Morales Moreno
págs. 249-260
págs. 261-272
Preexposición al programa de comida y desarrollo de anorexia basada en actividad en ratas
Cristina Cano Riofrío, María Teresa Gutiérrez Domínguez, Ricardo Pellón
págs. 273-286
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados