Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Gramàtica a l'aula

Imagen de portada del libro Gramàtica a l'aula

Información General

Resumen

  • L'èmfasi actual en el desenvolupament de les capacitats discursives dels aprenents ha obligat a fer un replantejament del paper de la gramàtica a l'aula. És necessari ensenyar gramàtica? Quina gramàtica? Quines aportacions de les noves ciències del llenguatge ens poden ser útils en l'ensenyament de la llengua? Com es pot integrar la reflexió lingüística en un treball discursiu? Com incideix el coneixement metalingüístic en la construcció del discurs? És possible dur l'estudi de l'oració a l'aula mitjançant una metodologia diferent? Aquestes són algunes de les qüestions que preocupen actualment els ensenyants de llengua i que són abordades en els diversos treballs que s'apleguen en aquest llibre. Els autors que hi col·laboren ens ofereixen una àmplia panoràmica del problema, des de les opinions dels lingüistes i la reflexió sobre la transposició didàctica necessària, fins a les experiències concretes d'ensenyants, passant per la valoració de la importància del coneixement metalingüístic i les aportacions provinents d'altres països.

Otros catálogos

Identificadores de libro

  • Citas a capítulos: 1 Citas

Listado de artículos


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno