Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Test Boredom: Exploring a Neglected Emotion
Thomas Goetz, Maik Bieleke, Takuya Yanagida, Maike Krannich, Anna-Lena Roos, Anne C. Frenzel, Anastasiya A. Lipnevich, Reinhard Pekrun
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 115, Nº. 7, 2023, págs. 911-931
Happy fish in little ponds: Testing a reference group model of achievement and emotion
Reinhard Pekrun, Kou Murayama, Herbert W. Marsh, Thomas Goetz, Anne C. Frenzel
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 117, Nº. 1, 2019, págs. 166-185
Emotion transmission in the classroom revisited: A reciprocal effects model of teacher and student enjoyment
Anne C. Frenzel, Betty Becker Kurz, Reinhard Pekrun, Thomas Goetz, Oliver Lüdtke
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 110, Nº. 5, 2018, págs. 628-639
Teachers' goal orientations: Effects on classroom goal structures and emotions
Hui Wang, Nathan C. Hall, Thomas Goetz, Anne C. Frenzel
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 87, Nº. 1, 2017, págs. 90-107
Personal goals as predictors of intended classroom goals: Comparing elementary and secondary school pre-service teachers
Lia M. Daniels, Anne C. Frenzel, Robert H. Stupnisky, Tara L Stewart, Raymond P. Perry
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 3, 2013, págs. 396-413
Robert M. Klassen, Nancy E. Perry, Anne C. Frenzel
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 104, Nº. 1, 2012, págs. 150-165
Ability grouping of gifted students: Effects on academic self-concept and boredom.
Franzis Preckel, Thomas Götz, Anne C. Frenzel
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 3, 2010, págs. 451-472
Anne C. Frenzel, Thomas Goetz, Oliver Lüdtke, Reinhard Pekrun, Rosemary E. Sutton
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 101, Nº. 3, 2009, págs. 705-716
Anne C. Frenzel, Reinhard Pekrun, Thomas Goetz
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 22, Nº 4, 2007, págs. 497-514
Between- and within-domain relations of students' academic emotions
Thomas Goetz, Anne C. Frenzel, Reinhard Pekrun, Nathan C. Hall, Oliver Lüdtke
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 99, Nº. 4, 2007, págs. 715-733
A hierarchical conceptualization of enjoyment in students
Nathan C. Hall, Anne C. Frenzel, Thomas Goetz, Reinhard Pekrun
Learning and instruction: The journal of the European Association for Research on Learning and Instruction, ISSN 0959-4752, Nº. 4, 2006, págs. 323-338
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados