Periodo de publicación recogido
|
|
|
Martha Daugherty, C. Stephen White
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 52, Nº 1, 2008, págs. 30-39
Voices From the Classroom: Literacy Beliefs and Practices of Two Novice Elementary Teachers
C. Stephen White, Debby Deal
Journal of research in childhood education: An international journal of research on the education of children, infancy through early adolescence, ISSN 0256-8543, Vol. 20, Nº. 4, 2006, págs. 313-329
Relationships among private speech and creativity measurements of young children
C. Stephen White, Martha Daugherty
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 38, Nº 1, 1994, págs. 21-26
Creativity and private speech in young children
C. Stephen White, Martha Daugherty
Private Speech, executive functioning, and the development of verbal self-regulation / coord. por Adam Winsler, Charles Fernyhough, Ignacio Montero García-Celay, 2009, ISBN 978-0-521-86607-1, págs. 224-235
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados