InstitucionesIdentificadores de autorPeriodo de publicación recogido
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El compromís comunitari de les universitats: Diagnòstic i pla d’acció estratègic a la Universitat de Girona
Sílvia Llach Carles, Anna Planas Lladó, Jaume Feliu Torrent, Edgar Iglesias Vidal, Pere Soler Masó, Carolina Martí, Alícia Betts
Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 6, 2023
Acoustic analysis of rhotics in coda position in five- to seven-year-old children
Jordi Cicres i Bosch, Sílvia Llach Carles
Estudios de fonética experimental, ISSN 1575-5533, ISSN-e 2385-3573, Nº. 30, 2021, págs. 189-208
¿Para qué sirven los dictados? Representaciones de los futuros maestros de primaria
Jordi Cicres i Bosch, Sílvia Llach Carles
Didáctica. Lengua y literatura, ISSN-e 1988-2548, ISSN 1130-0531, Nº 31, 2019, págs. 47-63
Ángel Alsina i Pastells, Sílvia Llach Carles
Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, ISSN 1138-414X, ISSN-e 1989-6395, Vol. 23, Nº 3, 2019, págs. 389-412
La digitalización del aula de ciencias: creencias y prácticas
Daniel Cassany Comas, Sílvia Llach Carles
Digital Education Review, ISSN-e 2013-9144, Nº. 31, 2017, págs. 93-115
Representaciones del programa eduCAT 1x1 en la prensa impresa catalana (2009-2012)
Jordi Cicres i Bosch, Sílvia Llach Carles, M. Dolors de Ribot
Documentación de las ciencias de la información, ISSN-e 1988-2890, ISSN 0210-4210, Nº 39, 2016, págs. 133-150
La consciència fonològica: amb petites dosis n'hi ha prou
Sílvia Llach Carles, Jordi Cicres i Bosch, M. Dolors de Ribot
Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 412, 2015, págs. 23-27
Aspectes conflictius d'ortografia catalana
Sílvia Llach Carles, Jordi Cicres i Bosch, Montserrat Mola
Treballs de sociolingüística catalana, ISSN-e 2013-9136, Nº. 25, 2015, págs. 113-128
Detection and correction of linguistic errors: results according to linguistic preferences and uses
Jordi Cicres i Bosch, Sílvia Llach Carles, M. Dolors de Ribot
Revista de lingüística y lenguas aplicadas, ISSN 1886-2438, Nº. 9, 2014, págs. 14-22
Sílvia Llach Carles, Júlia Baltrons Climent
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 364, 2012, págs. 62-67
Ángel Alsina i Pastells, Sílvia Llach Carles
Revista de investigación educativa, RIE, ISSN-e 1989-9106, ISSN 0212-4068, Vol. 30, Nº 1, 2012, págs. 131-144
Los procesos de simplificación del habla: diferencias entre denominación de palabras y repetición de pseudopalabras en niños de 3 a 5 años
Sílvia Llach Carles
Revista española de lingüística aplicada, ISSN 0213-2028, Vol. 25, 2012, págs. 93-116
¿Cómo enseñar la notación lingüística y matemática? Un triple enfoque: epistémico, interdisciplinar y sociocultural
Sílvia Llach Carles, Ángel Alsina i Pastells
Revista española de pedagogía, ISSN-e 2174-0909, ISSN 0034-9461, Vol. 70, Nº 252, 2012, págs. 321-336
Cambios en la adquisición del sistema fonológico de las consonantes entre 4 y 5 años
Sílvia Llach Carles, Blanca Palmada Félez
Revista de logopedia, foniatría y audiología, ISSN 0214-4603, Vol. 31, Nº. 2, 2011, págs. 106-112
Aprendre els sons del català en un entorn multilingüe: una proposta
Sílvia Llach Carles
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 51, 2010 (Ejemplar dedicado a: COMPETÈNCIES I DIDÀCTICA DE LA LLENGUA), págs. 79-97
Contrarios y aprendizaje: preferencia por las diferencias salientes
Sílvia Llach Carles, M. Dolors de Ribot
Educar, ISSN-e 2014-8801, ISSN 0211-819X, Nº 46, 2010 (Ejemplar dedicado a: Educació i formació vial), págs. 107-121
La incidencia de las nuevas tecnologías en los hábitos formativos de los estudiantes de magisterio
M. Dolors de Ribot, Sílvia Llach Carles, Jordi Cicres i Bosch
Pixel-Bit: Revista de medios y educación, ISSN 1133-8482, Nº. 37, 2010, págs. 107-120
La adquisición de competencias básicas en Educación Primaria: una aproximación interdisciplinar desde la Didáctica de la Lengua y de las Matemáticas
Sílvia Llach Carles, Ángel Alsina i Pastells
Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, ISSN-e 1575-0965, Vol. 12, Nº. 3, 2009 (Ejemplar dedicado a: Cultura e Investigación en el Espacio Europeo de Educación / coord. por Henar Rodríguez Navarro, Javier J. Maquilón Sánchez, Eduardo Fernández Rodríguez)
Llengua i estratègies manipulatives: partir del món per aprendre llengües; conèixer llengües per entendre el món
Sílvia Llach Carles
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 329, 2008, págs. 43-52
La creatividad poética: reciclaje, conexiones y "collage"
Sílvia Llach Carles, Mariona Masgrau Juanola, Margarida Falgàs Isern
Aula de innovación educativa, ISSN 1131-995X, Nº 151, 2006, págs. 29-34
Anàlisi acústica de la resolució de xocs accentuals en català
Pilar Prieto Vives, Salvador Oliva i Llinàs, Blanca Palmada Félez, Josep Serra i López, Beatriz Blecua Falgueras, Sílvia Llach Carles, Victòria Oliva
Estudios de fonética experimental, ISSN 1575-5533, ISSN-e 2385-3573, Nº. 11, 2001, págs. 12-40
Sílvia Llach Carles
Investigación inclusiva:: diez años de trabajo con el Consejo Asesor del Grupo de Investigación en Diversidad de la Universitat de Girona / coord. por Gemma Díaz Garolera, 2022, ISBN 978 84 8458 615 9, pág. 5
Experiencia de inclusión de personas con discapacidad intelectual en la universidad
Gemma Díaz Garolera, Paulina Mejía Cajamarca, Ana Rey, Sílvia Llach Carles
Ampliando horizontes en educación inclusiva. [Recurso electrónico]: XVII Congreso Internacional y XXXVII Jornadas de Universidades y Educación Inclusiva. 21, 22 y 23 de septiembre de 2020 (aplazado en abril por Covid-19) / María Fernández-Hawrylak (comp.), Davinia Heras Sevilla (comp.), José Antonio Gómez Monedero (comp.), 2020, ISBN 978-84-16283-99-6, págs. 648-654
Grup de recerca Llengües i Aprenentatge (Language and learning research group)
Sílvia Llach Carles, Jordi Cicres i Bosch, María Dolores Ribot Mundet, Maria Fernández Pou, Montserrat Mola, Quim Bayé Ferrer
La comprensió, millora i transformació de la pràctica educativa: 10 anys de l'Institut de Recerca Educativa de la Universitat de Girona / Moisès Esteban Guitart (dir.), Ángel Alsina i Pastells (aut.), Universitat de Girona (aut.), 2018, ISBN 978-84-9984-434-3, págs. 249-272
Aprendre els sons consonàntics del català per part de xinesos i àrabs. Dificultats i propostes
Anna Cutillas Romero, Sílvia Llach Carles
L'ensenyament de la pronunciació en català: eines, recursos, estratègies i experiències / Josefina Carrera i Sabaté (dir.), Claudia Pons Moll (dir.), Jesús Bach-Marquès (dir.), Meghan E. Armstrong (aut.), 2016, ISBN 978-84-9980-756-0, págs. 9-23
Comentaris a «L’harmonia vocàli cai el canvi lingüístic», de Jesús Jiménez i Ricard Herrero
Sílvia Llach Carles
Clàssics d'ahir i d'avui en la gramàtica del català / coord. por Maria-Rosa Lloret, Claudia Pons Moll, Eva Bosch i Roura, 2015, ISBN 978-84-475-4236-9, págs. 45-55
Tractament d'urgència per ajudar a escriure bé
Sílvia Llach Carles
Com podem millorar la pràctica docent?: bones pràctiques des de l'aprenentage realista i reflexiu / Ángel Alsina i Pastells (dir.), Sílvia Llach Carles (dir.), 2015, ISBN 978-84-8458-460-5, págs. 41-48
Com desenvolupar competències professionals per aprendre a ensenyar les competències bàsiques a primària: Competències bàsiques i currículum en la formació inicial de mestres de primària
Miquel Alsina i Tarrés, Teresa Calabuig i Serra, Margarida Falgàs Isern, Maria Fernández, Rita Ferrer, Sílvia Llach Carles, Joan de la Creu Godoy Tomás, Montserrat Calbó Angril, Marian Vayreda, Ramon Vila Solé
4es Jornades de bones pràctiques, 2014, ISBN 978-84-8458-433-9, pág. 26
El repte d'assolir la competència plurilingüe i pluricultural
Sílvia Llach Carles
Aprenentatge de la llengua del veí i immersió lingüística. Apprentissage de la langue du voisin et immersion linguistique / coord. por Martina Camtade de Bons, Joaquim Pèlach y Busóm, 2013, ISBN 9782917859322, págs. 107-123
Sílvia Llach Carles, Climent Frigola Darder, Jaume Ametller
Innovació i investigació en didàctiques específiques: la interdisciplinarietat a l'aula d'infantil i primària / Ángel Alsina i Pastells (aut.), 2013, ISBN 9788484584315, págs. 51-54
Ser o estar? Les raons d’algunes vacil·lacions
Josep Serra i López, Sílvia Llach Carles
Joan Solà, in memoriam / Salvador Oliva i Llinàs (ed. lit.), 2012, ISBN 9788484583868, págs. 97-117
Los complementos adverbiales: Descripción, análisis y propuesta didáctica
Jordi Cicres i Bosch, Montserrat Moli Frigola, Sílvia Llach Carles
La investigación en didáctica de la lengua y la literatura: situación actual y perspectivas de futuro / coord. por María Pilar Núñez Delgado, José Rienda Lolas, Cristina del Moral Barrigüete, 2011, ISBN 978-84-96677-54-8, págs. 281-301
Taller de consciència fonològica
Sílvia Llach Carles, Jordi Cicres i Bosch, M. Dolors de Ribot
Recerca en Didàctiques Específiques:: Universitat i escola / coord. por Ángel Alsina i Pastells, 2011, ISBN 9788484583738, págs. 67-70
La Reflexió metalingüística dels estudiants i el domini de la gramàtica normativa: Una proposta de millora basada en l'autoaprenentatge dels estudiants
Josep Serra i López, María Dolores Ribot Mundet, Jordi Cicres i Bosch, Sílvia Llach Carles
UNIVEST 09 [Recurs electrònic]: II Congrés Internacional "Claus per a la implicació de l'estudiant a la universitat" : Girona, 11-13/11/2009 / - AA.VV. (aut.), 2009, ISBN 978-84-8458-302-8
Recerca d'informació a internet pels estudiants universitaris:: estratègies, criteris i propostes de millora
Sílvia Llach Carles, Jordi Cicres i Bosch
Docència universitària i innovació [Recurs electrònic]: V congrés internacional : el canvi en la cultura docent universitària / - AA.VV. (aut.), 2008, ISBN 978-84-8458-286-1, pág. 1
M. Dolors de Ribot, Sílvia Llach Carles, Mariona Masgrau Juanola
Mestres del segle XXI: competents, ben formades, justes, formats, justos / coord. por Xavier Besalú Costa, 2007, ISBN 978-84-96766-27-3, págs. 192-193
M. Dolors de Ribot, Josep Clara Resplandis, Anna Maria Corredor Plaja, Margarida Falgàs Isern, Sílvia Llach Carles, Mariona Masgrau Juanola, Anna Mir, Beatriu Palau, Ignasi Pélach, Carina Siqués Jofré
Aproximació a les competéncies en els nous titols de mestre / Anna Maria Geli de Ciurana (aut.), Ignasi Pélach (aut.), 2006, ISBN 84-8458-236-1, págs. 109-110
Maria Dolors de Ribot, Josep Clara Resplandis, Anna Maria Corredor Plaja, Margarida Falgàs Isern, Sílvia Llach Carles, Mariona Masgrau Juanola, Anna Mir, Beatriu Palau, Ignasi Pélach, Carina Siqués Jofré
Aproximació a les competéncies en els nous titols de mestre / Anna Maria Geli de Ciurana (aut.), Ignasi Pélach (aut.), 2006, ISBN 84-8458-236-1, págs. 111-114
M. Dolors de Ribot, Josep Clara Resplandis, Anna Maria Corredor Plaja, Margarida Falgàs Isern, Sílvia Llach Carles, Mariona Masgrau Juanola, Anna Mir, Beatriu Palau, Ignasi Pélach, Carina Siqués Jofré
Aproximació a les competéncies en els nous titols de mestre / Anna Maria Geli de Ciurana (aut.), Ignasi Pélach (aut.), 2006, ISBN 84-8458-236-1, págs. 115-118
Maria Dolors de Ribot, Josep Clara Resplandis, Anna Maria Corredor Plaja, Margarida Falgàs Isern, Sílvia Llach Carles, Mariona Masgrau Juanola, Anna Mir, Beatriu Palau, Ignasi Pélach, Carina Siqués Jofré
Aproximació a les competéncies en els nous titols de mestre / Anna Maria Geli de Ciurana (aut.), Ignasi Pélach (aut.), 2006, ISBN 84-8458-236-1, págs. 119-122
Variaciones en la producción de /s/ y /s/ en catalanohablantes de 3 a 7 años: análisis acústico y fundamentos fonéticos
Jordi Cicres i Bosch, Sílvia Llach Carles
Usos sociales del lenguaje y aspectos psicolingüísticos: perspectivas aplicadas / coord. por Joana Salazar Noguera, Marian Amengual Pizarro, Maria Juan Garau, 2006, ISBN 84-7632-961-X, págs. 313-322
Correlatos acústico-perceptivos de la sonoridad: contraste y neutralización
Sílvia Llach Carles
IV Congreso de Lingüistica General: Cádiz del 3 al 6 de abril 2000, Vol. 3, 2002 (Comunicaciones / María Dolores Muñoz Núñez (ed. lit.), Ana Isabel Rodríguez-Piñero Alcalá (ed. lit.), Gérard Fernández Smith (ed. lit.), Victoria Benítez Soto (ed. lit.)), ISBN 84-7786-740-2, págs. 1569-1580
Sílvia Llach Carles, Montserrat Batllori Dillet, Isabel Pujol Payet
Actas del XXIII Congreso Internacional de Lingüística y Filología Románica / coord. por Fernando Sánchez Miret, Vol. 1, 2001, ISBN 3-484-50394-7, págs. 189-202
Sílvia Llach Carles
Actes del I Congrés de Fonètica Experimental = Actas del I Congreso de Fonética Experimental = Proceedings of the I Congress of Experimental Phonetics, Tarragona, 22,23 i 24 de febrer de 1999 / coord. por Eugenio Martínez Celdrán, Silvia Planas Morales, Joaquín Romero Gallego, 1999, ISBN 8447706877, pág. 241
Manifestació acústica de la resolució de xocs accentuals en catalá
Salvador Oliva i Llinàs, Blanca Palmada Félez, Josep Serra i López, Beatriz Blecua Falgueras, Sílvia Llach Carles, Victòria Oliva, Pilar Prieto Vives
Actes del I Congrés de Fonètica Experimental = Actas del I Congreso de Fonética Experimental = Proceedings of the I Congress of Experimental Phonetics, Tarragona, 22,23 i 24 de febrer de 1999 / coord. por Eugenio Martínez Celdrán, Silvia Planas Morales, Joaquín Romero Gallego, 1999, ISBN 8447706877, pág. 249
Com podem millorar la pràctica docent?: bones pràctiques des de l'aprenentage realista i reflexiu
Ángel Alsina i Pastells (dir.), Sílvia Llach Carles (dir.)
Girona, Departament de Didàctiques Específiques, Universitat de Girona, 2015. ISBN 978-84-8458-460-5
Guia de suport per a pràctiques de fonètica
Beatriz Blecua Falgueras, Daniela Ibba, Jordi Cicres i Bosch, Sílvia Llach Carles, Maria Assumpció Rost Bagudanch
Documenta Universitaria, 2006. ISBN 978-84-934959-8-5
Fonaments fonètics de ladquisició de la fonologia de les consonants del català
Sílvia Llach Carles
Tesis doctoral dirigida por Mila Segarra Neira (dir. tes.), Blanca Palmada Félez (dir. tes.). Universitat Autònoma de Barcelona (2008).
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