Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Activitats pràctiques en contextos reals per a l’aprenentatge i l’avaluació continuada en psicologia del desenvolupament

Magda Rivero García, Ana Maria Anton Arribas, Montserrat Celdrán Castro, J. Ll. Conde Sala, Marc Coronas Puig-Pallarols, Marta Gràcia, Merce García- Milà, Maria Josep Jarque Moyano, Sonia Jarque Fernández, Eduard Martí Sala, Montserrat Moreno Zazo, M.ª Ángeles Ortega Reverte, Núria Ribera Turró, Rodrigo Andrés Serrat Fernández, Emili Soro-Camats, Maria Carme Triadó Tur, Fàtima Vega Llobera, Rosa María Vilaseca Momplet, Feliciano Villar Posada

  • Un tret característic de la formació i de l’avaluació continuada a les assignatures obligatòries del Grau de Psicologia de la Universitat de Barcelona Desenvolupament en la infància, Desenvolupament en l’adolescència, maduresa i senectut i Trastorns del desenvolupament, és l’aposta per activitats pràctiques en què els estudiants treballen sobre dades reals en contextos naturals o d’intervenció, recollides per ells mateixos o aportades pel professorat. A partir de la nostra experiència docent, identifiquem els punts forts i febles d’aquest plantejament i apuntem algunes qüestions per al debat.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus