Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Activitats pràctiques en contextos reals per a l’aprenentatge i l’avaluació continuada en psicologia del desenvolupament

    1. [1] Universitat de Barcelona

      Universitat de Barcelona

      Barcelona, España

  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 768-772
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Un tret característic de la formació i de l’avaluació continuada a les assignatures obligatòries del Grau de Psicologia de la Universitat de Barcelona Desenvolupament en la infància, Desenvolupament en l’adolescència, maduresa i senectut i Trastorns del desenvolupament, és l’aposta per activitats pràctiques en què els estudiants treballen sobre dades reals en contextos naturals o d’intervenció, recollides per ells mateixos o aportades pel professorat. A partir de la nostra experiència docent, identifiquem els punts forts i febles d’aquest plantejament i apuntem algunes qüestions per al debat.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno