Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Estratexias de comunicación para un goberno de coalición en Gal: da lexislatura 2005-2009 ao posible cambio político 2016-2020

  • Autores: Paulo Carlos López López, Iván Puentes Rivera
  • Localización: De los medios y la comunicación de las organizaciones a las redes de valor / coord. por José Rúas Araújo, Valentín Alejandro Martínez Fernández, María Magdalena Rodríguez, Iván Puentes Rivera, Jenny Yaguache Quichimbo, Eva Sánchez Amboage, 2016, ISBN 978-9942-25-054-4, págs. 1174-1193
  • Idioma: gallego
  • Títulos paralelos:
    • Communication strategies for a coalition government in Galicia: the legislature 2005-2009 to 2016-2020 political change
  • Enlaces
  • Resumen
    • galego

      A reconfiguración das estruturas partidarias no Estado español e do propio sistema político galego logo do estoupido da crise económica, está a provocar non só modificacións a nivel da arquitectura institucional, tamén nas políticas de comunicación derivadas da configuración de gobernos de carácter coalicional. Neste sentido, para emitir unha comunicación coherente, crible e unívoca, cómpre unha descompartimentación na propia información, na elaboración da mensaxe estratéxica e un mando único no ámbito político, reservando unha porcentaxe dos postos de responsabilidade para cargos escollidos por consenso das forzas integrantes da coalición, cun perfil independente e cun rol transversal dentro do Goberno, actuando ás veces de voceiros e sendo os encargados de desenvolver unha estratexia acordada previamente no ámbito da comunicación política. Este traballo utiliza o método indutivo mediante o estudio de caso -para empregar en perspectiva comparada-, analizando o goberno de coalición de PSdeG-PSOE e BNG (2005-2009) dende un punto de vista fenomenolóxico, político, administrativo e comunicativo e coa pretensión de establecer recomendacións xerais para a Xunta de Galicia.

    • English

      The reconfiguration of the structures of political parties in Spain and Galician political system after the economic crisis, causing institutional changes and changes in communication policies, due to the need to form coalition governments. In this regard, it is necessary to make a coherent, credible and unambiguous communication, opting for a compartmentalization of information, the development of the strategic message and a single command in the political arena, reserving a percentage of management positions for positions chosen by consensus political parties that form the coalition government with an independent and co nun cross profile role within the government, sometimes acting spokespersons and being responsible for implementing a strategy of political communication previously agreed. This paper uses the inductive method by case study for use in comparative perspective, analyzing the government coalition PSdeg-PSOE and BNG (2005-2009) from a phenomenological, political, administrative and communicative view and claim to establish general recommendations for the Government of Galicia.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno