Número de publicaciones: 17 (82.4% citado)
Número de citas: 32 (15.6% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 22
Índice h: 3
Índice h5: 2
Promedio de citas últimos 10 años: 1.7
Promedio de citas últimos 5 años: 1.7

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 2
2023 4
2022 8
2021 7
2020 4
2019 3
2018 0
2017 0
2016 0
2015 0
2014 1
2013 0
2012 0
2011 2
2010 0
2009 0
2008 0
2007 0
2006 0
2005 0
2004 0
2003 1
2002 0
2001 0
2000 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2021 1 6
2020 1 4
2016 1 1
2015 1 4
2012 0 1
2011 0 6
2008 0 1
2002 0 5
2001 1 2
2000 0 2
2003 0 0
2004 1 0
2005 1 0
2006 0 0
2007 0 0
2009 2 0
2010 1 0
2013 0 0
2014 0 0
2017 0 0
2018 3 0
2019 2 0
2022 1 0
2023 0 0
2024 1 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
17 Artículo de revista 32
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2011 A model for e-education
Artículo 6
2002 Effects of Different Types of Interaction on Learning Achievement, Satisfaction and Participation in Web-Based Instruction.
Artículo ARTICULO 5
2021 Faculty as reflective practitioners in emergency online teaching
Artículo ARTICULO 4
2015 YouTube acceptance by university educators and students
Artículo ARTICULO 3
2000 Effectiveness and cost-effectiveness of online education
Artículo 2
2001 A Virtual University Trial Project:
Artículo ARTICULO 2
2021 Instructional changes instigated by university faculty during the COVID‑19 pandemic
Artículo ARTICULO 2
2020 A cross-cultural approach to the adoption of open educational resources in higher education
Artículo 2
2020 The effects of learner factors on MOOC learning outcomes and their pathways
Artículo 1
2020 A Comparative Study of National Infrastructures for Digital (Open) Educational Resources in Higher Education
Artículo ARTICULO 1
2015 Scaffolding strategies for wiki-based collaboration
Artículo 1
2016 A framework for assessing fitness for purpose in open educational resources
Artículo ARTICULO 1
2008 The tortoise and the hare enigma in e-transformation in Japanese and Korean higher education.
Artículo 1
2012 Stress in Japanese learners engaged in online collaborative learning in English.
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-May-2024