Faculty as reflective practitioners in emergency online teaching (2021) ARTICULO Jung, Insung Omori, Sawa Dawson, Walter P. Yamaguchi, Tomiko Lee, Seunghun J. International Journal of Educational Technology in Higher Education Núm. 18 Pág. 3-0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
El rendimiento académico universitario durante la pandemia. Un análisis comparativo entre las calificaciones y las percepciones del profesorado
El rendimiento académico universitario durante la pandemia. Un análisis comparativo entre las calificaciones y las percepciones del profesorado Vol. 24 Núm. 77 Pág. 5 ARTICULO
2024 RED
Bethencourt Aguilar, Anabel Sosa Alonso, Juan José Castellanos Nieves, Dagoberto Area Moreira, Manuel
Emerging strategies and challenges faced by professors during Emergency Remote Teaching (ERT) at a Colombian university
Emerging strategies and challenges faced by professors during Emergency Remote Teaching (ERT) at a Colombian university Vol. 11 Núm. 1 Pág. 243-266 ARTICULO
2023 Tuning journal for higher education
Valenzuela, Lina Sofía Rodríguez Ramos, Yeny E. Taquez Quenguan, Henry Arley Concha, José Roberto Ayala, Ana M. Romero García, Laura
Tourism and hospitality management faculty satisfaction towards flexible learning
Tourism and hospitality management faculty satisfaction towards flexible learning Vol. 10 Núm. 2 Pág. 127-159 ARTICULO
2023 Tuning journal for higher education
Miranda, John Paul P. Cruz, Maria Anna D.
Instructional changes instigated by university faculty during the COVID‑19 pandemic
Instructional changes instigated by university faculty during the COVID‑19 pandemic Núm. 18 Pág. 44 ARTICULO
2021 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Lee, Jihyun Jung, Insung

* Último cálculo de métricas Dialnet: 11-Jun-2024