Trinidad García Fernández, Marisol Fernández Cueli, Celestino Rodríguez Pérez, Jennifer Krawec, Paloma González Castro
págs. 209-226
Cross-Cultural Validity of the “Classroom Motivational Climate Questionnaire”: comparison between French and Spanish Students
págs. 227-246
págs. 247-262
págs. 263-283
Can attitudes toward statistics and statistics anxiety explain students’ performance?
Albert Sesé Abad, Rafael Jiménez López, Juan José Montaño Moreno, Alfonso Luis Palmer Pol
págs. 285-304
When adolescents with high self-concept lose their engagement in school
Feliciano H. Veiga, José Fernando García Pérez, Johnmarshall Reeve, Kathryn Wentzel, Oscar F. Garcia
págs. 305-320
Perfiles de valores interpersonales y análisis de conductas y actitudes sociales de adolescentes
José Jesús Gázquez Linares, María del Carmen Pérez Fuentes, José Juan Carrión Martínez, Antonio Luque de la Rosa, María del Mar Molero Jurado
págs. 321-337
Design and validation of the Cooperative Learning Application Scale (CLAS)
Cristina Atxurra de Blas, Lourdes Villardón Gallego, Esther Calvete Zumalde
págs. 339-357
págs. 359-376
Rendimiento académico en música: efecto de la motivación intrínseca y el pensamiento crítico
Jaime León González-Vélez, Juan Luis Núñez Alonso, Zuleica Ruiz Alfonso, Beatriz Bordón
págs. 377-391
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados