Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Creación y posicionamiento de la Barcelona postolímpica como marca ciudad

Chelo Morillo Palomo

  • La present tesi és una investigació de caràcter analític-interpretatiu sobre la creació i el posicionament de la ciutat de Barcelona com a marca ciutat després d’haver celebrat amb gran èxit mediàtic les Olimpíades de 1992. L’estudi es basa en l’estratègia de posicionament de Al Ries i Jack Trout, conté 300 referències bibliogràfiques i 17 entrevistes en profunditat a actors i creadors de la ciutat en el període analitzat: Ferran Mascarell, Jordi Hereu, Oriol Bohigas, Jordi Borja, Enric Casas, Marc Puig, Ferran Aisa, Josep Mª Casanovas, Pere Duran, Lluís Vendrell, Joan Campreciós, Mateu Hernández, Jordi Cardoner, André Ricard, Josep F. Valls, Xavier Mena and Carlo Galucci. Aquesta investigació es basa en el paradigma de la fenomenologia de Berger i Luckmann sobre la construcció social de la realitat i, per tant, aquest marc teòric ajuda a comprendre la construcció social de Barcelona com a marca ciutat.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus