Definició empírico-operativa del practicum dels estudiants universitaris de relacions públiques i la seva vinculació a la realitat professional a Catalunya (1992-97).En aquesta tesi es planteja el problema del coneixement i del mètode científic aplicat a les ciències socials. Es compara amb el coneixement humanístic, per tal de justificar l'elecció del tema, l'objectiu i el mètode de treball.Es realitza una aproximació per a la classificació de les ciències, intentant ubicar ciències humanes i socials en funció de la seva relació amb les relacions públiques.Una proposta per a un marc teòric de les relacions públiques i el paper d'aquestes dins les organitzacions són el punt final del marc teòric.Per al treball metodològic s'empren els recursos propis de la investigació a les ciències socials. És planteja la problemàtica de la recollida, codificació, tabulació i tractament estadístic de les dades, així com l'objecte i objectius de la investigació a les relacions públiques.En el Projecte d'Investigació, subdividit en cinc apartats que recullen les característiques de la investigació (elecció del tema, objectiu general, objectius específics i metodològics); es descriu el problema i s'indiquen els seus elements. El Marc Teòric es situa indicant antecedents i definicions operacionals. Es formulen, descriuen i classifiquen les hipòtesis de treball.Un apartat dedicat a la metodologia, informa del tipus d' investigació, les fonts consultades, les tècniques d'investigació social emprades, la població, la mostra, i el procediment i la recollida de dades.El quart capítol està dedicat a la Contrastació de les hipòtesis de treball, desglossades s en funció de les diverses submostres consultades i també en una anàlisi conjunta de caràcter comparatiu.A les consideracions finals se recapitula sobre la consecució dels objectius que es presenten al llarg del treball.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados