Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Emocions i publicitat. El lligam emocional entre el receptor i l'emissor de la publicitat

Núria Puig Borràs

  • Aquesta tesi analitza i posa en relació, des d'un punt de vista teòric, la funció del sistema emocional humà y els processos de la comunicació publicitària. I busca en l'estètica i l'art, i més concretament en la pintura, els recursos expressius que permeten establir un lligam emocional amb el receptor de la publicitat.

    La tesis analiza y pone en relación, desde un punto de vista teórico, la función del sistema emocional y los procesos de comunicación publicitaria. Y busca en la estética y el arte, concretamente en la pintura, los recursos expresivos que permiten a la publicidad establecer un vínculo emocional con el receptor de la publicidad.

    This theoretical work analyzes and finds the relationship between the human emotional system and the advertising communication process. And search, in aesthetics and art, the expressive resources that allow an emotional link with the advertising receptor.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus