L’Anuari 2024: l’estat de l’educació a Catalunya revisa el panorama educatiu al nostre país, i n’analitza els principals indicadors en clau evolutiva i en comparativa internacional. Això permet identificar els reptes més rellevants que el sistema educatiu català haurà de superar en els propers anys per aconseguir un autèntic marc d’oportunitats vitals per al conjunt de l’alumnat.
págs. 2-32
págs. 42-74
Els condicionants d’origen de l’èxit educatiu: les condicions d’educabilitat
págs. 76-142
Els condicionants de sistema de l’èxit educatiu: gestió dels sistemes educatius i igualtat d’oportunitats
págs. 144-400
Els condicionants de destí de l’èxit educatiu: «retorns» de l’educació
págs. 402-444
págs. 450-494
págs. 496-526
págs. 527-565
Salut i entorn alimentari dels centres educatius: Factors d’influència i recursos per prevenir l’obesitat infantil a Barcelona
págs. 566-600
págs. 601-624
El Non Take-Up dels ajuts de menjador: una proposta de millora dels ajuts educatius
págs. 625-657
Àpats escolars gratuïts a Croàcia: els reptes de la introducció i de la implementació del programa
págs. 660-688
págs. 690-735
págs. 738-804
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados