págs. 15-45
Ikaskuntza-zerbitzua: garapen iraunkorra, garapen profesionala eta garapen pertsonala batzeko bidea
Olatz Bastarrica Varela, Ana Luisa López Vélez, Pilar Aristizabal Llorente
págs. 47-65
págs. 67-73
Ikaskuntza-zerbitzuan oinarritutako gradu-amaierako lanak garatzeko hezkuntza-proposamena: ikuspegia eta lan-plangintza
págs. 75-81
Ikaskuntza-zerbitzuan oinarritutako gradu-amaierako lanak garatzeko hezkuntza-proposamena: zerbitzuaren diseinuaren gidaritza eta esku-hartzearen jarraipena
Rakel Gamito Gómez, Judit Martínez Abajo, Olatz Bastarrica Varela
págs. 83-95
Ikaskuntza-zerbitzuan oinarritutako gradu-amaierako lanak garatzeko hezkuntza-proposamena: gidaritza akademikoa
María Teresa Vizcarra Morales, Rakel Gamito Gómez, Pilar Aristizabal Llorente
págs. 97-128
Ikaskuntza-zerbitzuan oinarritutako gradu-amaierako lanak garatzeko hezkuntza-proposamena: balorazioa
págs. 129-133
Ekhiñe Olmos-en esperientzia: dramatizazio eta aniztasunari arreta emateko ikaskuntza-zerbitzuan oinarritutako gradu-amaierako lanaren laburpena
págs. 135-147
Lander Bilbao-ren esperientzia: garun-paralisia duten pertsonei robotika hezigarriarekin esperimentatzeko aukera eskaintzeko ikaskuntza-zerbitzuan oinarritutako gradu-amaierako lanaren laburpena
Lander Bilbao Antia, Eider Hermoso Larzabal, Irati León Hernández
págs. 149-162
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados