Ha sido reseñado en:
Reseña de: MITCA Método de implementación de tareas para casa + Informe sobre los deberes escolares
Revista de estudios e investigación en psicología y educación, ISSN-e 2386-7418, Vol. 8, Nº. 2, 2021, págs. 305-311
O MITCA (Método de Implementación de Tarefas para a Casa) nace co propósito de converter os deberes escolares nun recurso educativo capaz de mellorar a autorregulación da aprendizaxe e o compromiso escolar dos estudantes. Concretamente, este método tenta que as tarefas para a casa cumpran cinco condicións: • DIVERSAS. Ademais de tarefas pos-tema e tarefas pre-tema, prescríbense proporcións similares de tarefas de repaso, organización e elaboración. • CONCRETAS. As tarefas descríbense polo traballo mental que implican e o contido que abordan. • VALIOSAS. O/a docente transmite a utilidade, interese, importancia e/ou aplicabilidade das tarefas que prescribe para a casa. • SEMANAIS. As tarefas prescríbense semanalmente e o alumnado establece as franxas horarias para realizalas. • CORRIXIDAS. As tarefas corríxense todas semanalmente, na aula ou individualmente, diferenciando puntos débiles, mais tamén os puntos fortes.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados