Ha sido reseñado en:
Paul Mitchell (res.)
Atlantis: Revista de la Asociación Española de Estudios Anglo-Norteamericanos, ISSN 0210-6124, Vol. 39, Nº 1, 2017, págs. 267-272
The Tuneful 1930s: Spanish Musicals in a Global Context
págs. 19-30
págs. 31-42
págs. 43-60
Luis Lucia's Lola la piconera (1951): Hybridity, Politics, Entertainment
págs. 61-70
Nothing Ever Happens: Juan Antonio Bardem and the Resignification of Hollywood Melodrama (1954-63)
págs. 71-85
Carlos Saura's Stress es tres, tres (1968): A New Spanish Cinema with French and American Influences?
págs. 89-102
Violence, Style and Politics: The Influence of the Giallo in Spanish Cinema of the 1970s
págs. 103-114
Spanish Gothic Cinema: The Hidden Continuities of a Hidden Genre
págs. 115-126
Reframing Empire: Mediating Encounters and Resistance in SpanishTransatlantic Cinema since 1992
págs. 127-140
págs. 141-156
págs. 157-170
págs. 173-186
Malamadres and Bertomeus: Transnational Crime Film and Television
págs. 187-198
págs. 199-214
págs. 215-230
Transnational Identities in Galician Documentary Film: Alberte Pagán's Bs. As. and Xurxo Chirro's Vikingland
págs. 231-246
págs. 247-260
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados