The Sport Business Industry in the Twenty-First Century
Caroline Riot, Millicent Kennelly, Brad Hil, Linda Trenberth
págs. 3-21
págs. 22-40
The Social and Cultural Management of Sport: Contemporary Arguments Concerning the Case for Specificity
págs. 41-57
págs. 58-76
págs. 77-93
págs. 94-114
págs. 115-130
Sport for Development: What’s in a Name?
págs. 131-151
Managing Sporting Access and Participation: An International Perspective
Juan Luis Paramio Salcines, Jaime Prieto Bermejo, Ramón Llopis Goig
págs. 152-175
págs. 179-205
págs. 206-232
págs. 233-254
págs. 255-270
págs. 271-295
págs. 296-318
págs. 319-345
Leigh Sparks, Stephanie Letham
págs. 346-363
págs. 364-385
págs. 389-406
págs. 407-420
págs. 421-439
Sport and the Law: Considerations for Sport Managers
págs. 440-455
págs. 456-477
págs. 478-501
págs. 502-514
págs. 515-529
Promoting Accessibility for Fans with Disabilities to European Stadia and Arenas: An Holistic Journey Sequence Approach
págs. 530-560
págs. 561-588
págs. 589-606
James Skinner, Ben Cornett
págs. 607-627
págs. 628-647
Managing the Business of Sport in the Twenty-First Century: Future Trends and Challenges
págs. 648-656
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