págs. 5-7
As tecnoloxías da información e da comunicación na atención das NEAE
Manuela Raposo Rivas, María Esther Martínez Figueira, María Isabel Doval Ruiz
págs. 9-28
As TIC como canle de comunicación: o comunicador adaptable para un suxeito con atraso mental
págs. 29-44
O encerado dixital interactivo como apoio da parálise cerebral: un caso práctico
págs. 45-65
MeMotiva: software educativo específico para o apoio docente en TDAH
págs. 67-82
A avaliación de software educativo: un exemplo para as dificultades de comprensión lectora
María Esther Martínez Figueira, Lourdes Beatriz Estévez Peña, Manuela Raposo Rivas
págs. 83-109
Proposta dunha escala de avaliación de software destinado a dislexia
Sheila Caride Fernández, Manuela Raposo Rivas, Fernando Tellado González
págs. 111-119
Indagando sobre TIC para o apoio á inclusión educativa
Manuela Raposo Rivas, María Esther Martínez Figueira, María Isabel Doval Ruiz
págs. 145-157
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados