Os estudos de Ciencias da Educación en Ourense, en vinte anos de existencia da universidade de Vigo
Xosé Manuel Cid Fernández, María Dolores Dapía Conde, José María Faílde Garrido
págs. 3-21
Estratexias de ensino no marco das competencias: os estilos de aprendizaxe como eixe fundamental para a planificación docente
págs. 23-39
Combinación de metodoloxías aplicadas á práctica docente: proxectos de traballo e aprendizaxe cooperativa baseada en grupos de investigación
págs. 41-59
Nuevos e innovadores entornos de aprendizaje: hacia una educación inmersiva
págs. 61-82
págs. 83-93
págs. 97-109
págs. 111-118
Como se fai un maio típico: obradoiro dunha pirámide triangular
págs. 119-143
págs. 145-170
Educación intercultural en los pueblos indígenas en Amércia Latina: cosmovisiones ideológicas
págs. 171-190
Deconstrución e democracia: usos e abusos do termo deconstrución no contexto político español
págs. 191-208
A situación da violencia de xénero en Portugal
Yolanda Rodríguez Castro, María Lameiras Fernández, Maria José Magalhães, José María Faílde Garrido
págs. 209-222
págs. 225-231
págs. 233-249
La prevención de las drogodependencias ante la realidad educativa: apuntes para la reflexión y la acción en el ámbito escolar
págs. 251-281
Diferenzas de xénero na execución neuropsicolóxica de pacientes infectados polo VIH-1
José María Faílde Garrido, Marika L. Foltz, María Lameiras Fernández, Yolanda Rodríguez Castro, María Victoria Carrera Fernández
págs. 283-295
págs. 297-319
Imágenes mentales y rendimiento deportivo: Mental imagery and sport performance
págs. 321-341
Complejidad del estudio de la creatividad motriz en el ámbito educativo
Aida Domínguez Iglesias, Aurora Martínez Vidal, María del Pino Díaz Pereira
págs. 343-363
Desenvolvimento da identidade profissional na formação inicial de professores: síntese(s) sobre perspectivas e vivências de trës estagiárias
págs. 367-386
págs. 387-398
A educación para a convivencia en Galicia: situación actual e perspectivas futuras : as aulas de atención educativa e convivencia
págs. 399-428
Los recursos didácticos de las aulas de apoyo en la educación primaria: organización y uso
págs. 429-444
págs. 445-461
Construcción dos contornos en liña de aprendizaxe persoal polos estudantes
María del Carmen Ricoy Lorenzo, Jennifer Fernández Rodríguez, Maria Joao Valente da Silva Couto
págs. 463-479
págs. 481-494
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados