Aquest volum aplega un bon grapat d'aportacions de professionals vinculats amb els tres àmbits al·ludits en el títol d'aquest llibre: l'ensenyament de la llengua i la literatura, la traducció i les noves tecnologies. Són treballs nascut a redòs de l'experiència directa i estructurats dins la reflexió i l'anàlisi. Confiem que el lector trobarà ací un panorama representatiu de línies de recerca actuals vinculades a àmbits de molt d'interès en la dinamització de l'ús de la llengua.
Metodologia de l'ensenyament en valencià en secundària
Vicent Navarro Tormo, Neus Palomero Blasco, María Rosa Valls Pérez
págs. 9-16
págs. 17-30
págs. 31-38
Els conceptes sintàctics més bàsics en l'ensenyament mitjà: tractaments habituals i alternativa
págs. 39-70
Articulació de les tecnologies de la informació i la comunicació en l'educació: experiències i recursos en primària
págs. 71-80
págs. 81-90
págs. 91-97
págs. 99-107
Traduir, ensenyar i investigar sobre clàssics romànics: Ausiàs March i altres clàssics traduïts
págs. 109-130
"Entrevenir en corregir un original de una Bíblia qui·s devia estampar en vulgar": traducció, correcció de textos i literatura (medieval) per adobar la formació del filòleg
págs. 131-167
págs. 169-188
Sobre els models de llengua als mitjans de comunicació: una experiència didàctica
págs. 189-202
El discurs de les TIC: un model de llengua
págs. 203-224
págs. 225-236
págs. 237-251
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados