The Dark Castle of Gormenghast: A Space for Gothic Fiction
págs. 13-22
"A Techno State of Mind": Salman Rushdie and Technophilia
págs. 23-28
págs. 29-36
págs. 37-48
págs. 49-56
págs. 57-66
págs. 67-74
págs. 75-82
págs. 83-88
The Afflicted Girls of Salem Village: ¿Victims or Victimizers?
págs. 89-98
Travestismo y music hall en la época victoriana: modelos de una mujer travestida de hombre en Tippin the Velvet
págs. 99-112
págs. 151-156
Peripheral Bodies in Cyberworlds: Cronenberg'sXistenZ (1999)
págs. 157-180
págs. 163-170
Michael Collins, Film and Myth: how a Peripheral Colony Became a Nation of the World
págs. 171-180
Thw Same Old Story: The Representation of Peripheral Identities in the Australian Cinema of tha 1990s
págs. 181-188
Al margen de la transposición fílmica: El éxito de las Uvas de la Ira en Hollywood
págs. 189-238
Nas periferias do sistema: bases de uma economía islámica
págs. 239-248
Galicia e Escandinavia: Pretérito e Futuro dum Verbo Dinamizador
págs. 249-256
págs. 257-266
German Ideologies and Colonization: Brazilian Nationalization Process and National-Socialism in No tempo das tangerinas' characters
págs. 267-278
Dreaming America: Asian Immigrants' Escape from Reality in Maxine Hong Kingston's "At the Western Palace"
págs. 279-286
págs. 287-290
págs. 291-300
La representación de las identidades periféricas en Harry Potter: Silenciando al otro
págs. 301-310
"Sports for All": Aproximación a la narrativa de Roddy Doyle e Irvine Welsh a través del deporte
págs. 311-320
págs. 321-332
Modern Irish: Moving from a Peripheral to a Global Language
págs. 333-342
págs. 343-350
págs. 351-364
The Language of Advertisements: A Case Study of Adverts of Health Products
págs. 365-374
págs. 375-379
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados