págs. 31-37
Os Lumiere e a Escola de Brighton: O mundo que viu a chegada do cinematógrafo
págs. 38-42
Georges Mélies: producción da aparencia
págs. 43-52
David W. Griffith: A {re)situación de Griffith na evolución da linguaxe cinematográfica
págs. 53-64
Friedrich W. Murnau: Imaxes metafóricas como expresión dos sentimentos
págs. 65-72
Sergéi M. Eisenstéin: Un modelo formalista e revolucionaria
págs. 73-82
Charles S. Chaplin: A ficción como mostra da realidade
págs. 83-90
Fritz Lang: O simbolismo plástico no cine de Lang
págs. 91-98
Luis Buñuel: Cando Buñuel empezou afacer cine
págs. 99-106
Jean Renoir: A ollada en movemento
págs. 107-118
John Ford: O primeiro westem moderno
págs. 119-124
Orson Welles: O cidadán que fixo historia
págs. 125-134
Ernst Lubitsch: Sátira antinazi
págs. 135-140
Vittorio de Sica: O achegamento ao próximo e cotián
págs. 141-152
Joseph L. Mankiewicz: Mestura harmónica entre a imaxe do cine e a palabra do teatro
págs. 153-162
Luis G. Berlanga: A aparencia como engano
págs. 163-168
John Huston: A aventura, un tortuoso camiño de superación
págs. 169-178
Ingmar Bergman: Unha visión persoal do cinema
págs. 179-186
Alfred Hitchcock: Vertixe: A crise do cine clásico
págs. 187-198
Billy Wilder: Carnaval, carnaval
págs. 199-212
Jean-Luc Godard: Godard e Ó final da escapada
págs. 213-226
Federico Fellini: Unha sucesión de secuencias de amor e morte
págs. 227-234
Pier Paolo Pasolini: ¿Porque chora Mamá Rama?
págs. 235-244
Free Cinema: Unha revisión do Free Cinema
págs. 245-254
Víctor Erice: Do sentimento á reflexión: poesia audiovisual
págs. 255-263
págs. 265-272
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados