Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


A Plurilingual Approach to English Language Teaching from an Ecological Perspective: An international comparative study

  • Autores: Alicia Chabert
  • Directores de la Tesis: Rosa Agost Canós (dir. tes.)
  • Lectura: En la Universitat Jaume I ( España ) en 2020
  • Idioma: inglés
  • Número de páginas: 391
  • Tribunal Calificador de la Tesis: Celia Ferragut (presid.), Roberto Martínez Carrasco (secret.), Joaquim Dolz Mestre (voc.)
  • Programa de doctorado: Programa de Doctorado en Lenguas Aplicadas, Literatura y Traducción por la Universidad Jaume I de Castellón
  • Materias:
  • Enlaces
    • Tesis en acceso abierto en: TDX
  • Resumen
    • català

      Aquesta tesi investiga d’una manera global l'aplicació de les teories multilingües i plurilingües amb l'ús de la llengua materna en l'aula d'anglés en l’educació primària mitjançant un enfocament d'ensenyament comunicatiu. Amb aquest propòsit hem dut a terme la nostra investigació en tres contextos molt diferents del món: Espanya, Noruega i la Xina. El nostre punt de partida és la idea que la difusió de l'anglés a tot el món ha tingut importants conseqüències tant en l'educació com en les polítiques lingüístiques. En aquesta investigació ens hem centrat en diferents factors que afecten l'aprenentatge de l'anglés i hem analitzat la resposta dels alumnes a un enfocament comunicatiu plurilingüe de l'ensenyament de l'anglés. La nostra posició té per objecte presentar una visió ecològica de l’ensenyament que considera l'anglés com una veritable llengua internacional; una eina en la societat multilingüe en la qual vivim i no una amenaça.

    • English

      The aim of this dissertation is to investigate the application of multilingualism and plurilingualism theories and the use of the mother tongue in the English classroom in primary education using a communicative teaching approach on a global scale. With this purpose in mind, we implemented our study in three very different contexts around the world: Spain, Norway and China.

      Based on the premise that the worldwide spread of English has resulted in significant consequences in education and language policies, throughout our dissertation we focus on the different factors affecting English language learning and analysed the students’ response to a plurilingual communicative approach to English Language Teaching (ELT). Our position aims to present an ecological approach to ELT that views English as a real international language that is a tool in our multilingualism and not a threat.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno