Periodo de publicación recogido
|
|
|
Yukiko Abe Hatasa, Gladys C. Lipton, José Ignacio Hualde, Gene B. Halleck, Irene Thompson, Kazumi Hatasa, Judith Liskin-Gasparro, Yoshiko Saito, Silvina Montrul, Bruce A. Beatie, Robert Krueger, Sue Barry, Mark Davies, Judith L. Shrum, Kimberly L. Geeslin, Joseph Collentine, Robert Train, Frank B. Brooks
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 88, Nº 3, 2004, págs. 467-487
Teaching Language in Context (Book).
Sue Barry
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 85, Nº 3, 2001, págs. 476-478
Evidence for mental models: how do prior knowledge, syntactic complexity, and reading topic affect inference generation in a recall task for nonnative readers of spanish?: how do prior knowledge, syntactic complexity, and reading topic affect inference generation in a recall task for nonnative readers of spanish?
Sue Barry, Alejandro A. Lazarte
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 82, Nº 2, 1998, págs. 176-193
Embedded clause effects on recall: does high prior knowledge of content domain overcome syntactic complexity in students of Spanish?: does high prior knowledge of content domain overcome syntactic complexity in students of Spanish?
Sue Barry, Alejandro A. Lazarte
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 79, Nº 4, 1995, págs. 491-504
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados