Periodo de publicación recogido
|
|
|
Embracing online engagement with undergraduate supervisors: Collective perspectives on the online pivot
Roisin Donnelly, Yurgos Politis
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 58, Nº 6, 2021 (Ejemplar dedicado a: Special Edition: Online doctoral supervision and support for supervisors), págs. 727-737
The role of the PBL tutor within blended academic development.
Roisin Donnelly
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 50, Nº 2 (May), 2013, págs. 133-143
The implementation of pre-lecture resources to reduce in-class cognitive load: A JOUR study for higher education chemistry.
Michael K. Seery, Roisin Donnelly
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 43, Nº. 4, 2012, págs. 667-677
Towards productive reflective practice in microteaching.
Roisin Donnelly, Marian Fitzmaurice
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 48, Nº 3 (August), 2011, págs. 335-346
Fostering of creativity within an imaginative curriculum in higher education
Roisin Donnelly
Curriculum journal, ISSN 0958-5176, Nº. 2, 2004, págs. 155-166
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados