Periodo de publicación recogido
|
|
|
Number Representations Drive Number-Line Estimates
Lei Yuan, Richard W. Prather, Kelly S. Mix, Linda B. Smith
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 4, 2020, págs. 952-967
Parents Influence the Visual Learning Environment Through Children's Manual Actions
Maureen E. McQuillan, Linda B. Smith, Chen Yu, John E. Bates
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 3, 2020, págs. 701-720
Hand–Eye Coordination Predicts Joint Attention
Chen Yu, Linda B. Smith
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 88, Nº. 6, 2017, págs. 2060-2078
The words children hear: : Picture books and the statistics for language learning
Jessica L. Montag, Michael N. Jones, Linda B. Smith
Psychological Science, ISSN-e 1467-9280, Vol. 26, Nº. 9, 2015, págs. 1489-1496
Young Children's Interpretation of Multidigit Number Names: From Emerging Competence to Mastery
Kelly S. Mix, Richard W. Prather, Linda B. Smith, Jerri DaSha Stockton
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 85, Nº. 3, 2014, págs. 1306-1319
Beginnings of Place Value: How Preschoolers Write Three-Digit Numbers
Lisa Byrge, Linda B. Smith, Kelly S. Mix
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 85, Nº. 2, 2014, págs. 437-443
Vision for Action in Toddlers: The Posting Task
Sandra Y. Street, Karin H. James, Susan S. Jones, Linda B. Smith
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 82, Nº. 6, 2011, págs. 2083-2094
Shape and the First Hundred Nouns
Lisa Gershkoff-Stowe, Linda B. Smith
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 75, Nº. 4, 2004, págs. 1098-1114
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados