InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Curriculum history and new agenda for research: a national and international landscape
Mariano González Delgado, Christine Woyshner
Espacio, Tiempo y Educación, ISSN-e 2340-7263, Vol. 4, Nº. 2, 2017 (Ejemplar dedicado a: Curriculum History. New directions and perspectives), págs. 1-18
School Subjects and School Culture: A Conversation with Professor Antonio Viñao Frago on Curriculum History in Spain
Mariano González Delgado, Christine Woyshner
Espacio, Tiempo y Educación, ISSN-e 2340-7263, Vol. 4, Nº. 2, 2017 (Ejemplar dedicado a: Curriculum History. New directions and perspectives), págs. 373-386
Cultural Parallax and Content Analysis: Images of Black Women in High School History Textbooks
Christine Woyshner, Jessica B. Schocker
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 43, Nº 4, 2015, págs. 441-468
Introduction: histories of social studies thought and practice in schools and communities
Christine Woyshner (ed. lit.)
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 37, Nº 4, 2009 (Ejemplar dedicado a: Histories of social studies thought and practice in schools and communities), págs. 426-431
Women' s associations and the origins of the social studies: volunteers, professionals, and the community civics curriculum 1890-1920
Christine Woyshner
International journal of social education: Official journal of de Indiana Council for the social studies, ISSN 0889-0293, Vol. 18, Nº 2, 2003-2004 (Ejemplar dedicado a: Critical Issues, Crucial Episodes: New Perspectives on the History of Social Studies), págs. 16-32
Political History as Women's History: Toward a More Inclusive Curriculum
Christine Woyshner
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 30, Vol. 3, 2002, págs. 354-380
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados