Periodo de publicación recogido
|
|
|
Longing for an inspirational and productive summer
Leslie L. Schrier
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 44, Nº. 2, 2011, págs. 237-238
Teaching a foreign language is unforgivingly complex
Leslie L. Schrier
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 44, Nº. 1, 2011, págs. 2-3
Leslie L. Schrier
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 43, Nº. 4, 2010, págs. 557-558
The overwhelmed generation and foreign language teacher preparation: developing strategies to work with the mental health challenges of preservice teachers.
Leslie L. Schrier
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 41, Nº. 2, 2008, págs. 282-309
Finding comfort with the complexities of change: introduction to the issue - Meeting the challenges of the New Century: Issues in policy, planning and practice
Leslie L. Schrier
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 91, Nº 1, 2008, págs. 1-3
Encouraging Second Language Literacy in the Early Grades
Nancy Hayes, Leslie L. Schrier
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 83, Nº 2, 2000, págs. 286-296
Alice Omaggio Hadley, editor, 1993: Research in language learning: principles, processes, and prospects (ACTFL Foreign Language Education Series).
Leslie L. Schrier
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 1, Nº. 3, 1997, págs. 269-273
Foreign Language in the Elementary Schools and Computer-Assisted Language Learning
Michael G Fast, Leslie L. Schrier
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 75, Nº 5, 1992, págs. 1304-1312
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados