págs. 1108-1115
"Estas perfecciones principiaban en los dientes": Dentition in "El sombrero de tres picos"
págs. 1116-1121
"Muérete ¡y verás!: Propuesta para una comedia romántica
págs. 1122-1129
págs. 1130-1138
De "Martín Rivas" a "Hijo de ladrón": Transformación del mundo y aprendizaje subversivo
págs. 1139-1146
págs. 1147-1153
págs. 1154-1163
págs. 1164-1173
págs. 1289-1293
An Analysis of Interlanguage Development Over Time: Part II "ser" and "estar"
págs. 1294-1303
págs. 1304-1312
Cristobal Colón: Selecciones de sus escritos
págs. 1313-1314
From the Living Room to the Classroom: Working with Authentic Spanish Language Videos
págs. 1313-1320
págs. 1326-1332
págs. 1332-1342
Teaching Golden Age Drama: Metatheater as Organizing Principle
págs. 1343-1347
Comprehensible Input via Culture-schema: Preparation and Inspiration for Literary Study
págs. 1348-1354
Return Home: The Effects of Study in Mexico on bilingual Teachers
págs. 1355-1357
Rediscovering the Audio Language Laboratory: Learning Through Communicative Tasks
págs. 1360-1371
págs. 1376-1379
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados