InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Quality of both parents’ cognitive guidance and quantity of early childhood education: Influences on pre‐mathematical development
Anne Sorariutta, Maarit Silvén
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 88, Nº. 2, 2018, págs. 192-215
Balanced communication in mid-infancy promotes early vocabulary development: effects of play with mother and father in mono- and bilingual families
Maija Lundén, Maarit Silvén
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 15, Nº. 4, 2011, págs. 535-559
Precursors of reading skill from infancy to first grade in Finnish: Continuity and change in a highly inflected language
Maarit Silvén, Elisa Poskiparta, Pekka Niemi, Marinus J.M. Voeten
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 99, Nº. 3, 2007, págs. 516-531
The Odds of Becoming a Precocious Reader of Finnish
Elisa Poskiparta, Pekka Niemi, Maarit Silvén
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 96, Nº. 1, 2004, págs. 152-164
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados